bli vår kollega

Panang Kommunikation är en av Dalarnas största kommunikationsbyråer, och i framkant när det kommer till digital kommunikation. Välkommen till en arbetsplats som förstår vilken skillnad en stark kommunikativ insats kan göra!

Vi söker dig som kanske arbetar som kommunikatör, marknadskoordinator eller content creator idag, och vill ta nästa steg till ett mer omväxlande arbete med spännande uppdrag och kreativa utmaningar. Vi vet: det är tre helt olika yrken här ovan, så låt oss förklara.

I rollen som digital kommunikatör på Panang kommer du att få en omväxlande vardag, där du har visst ansvar för vår egen marknadsföring och kommunikation, men framför allt hjälper våra kunder. En stor del av din vardag kommer att tillbringas i sociala medier, men vi ser gärna att du har koll på publicering i WordPress och gärna också något verktyg för nyhetsbrev.

Du kommer att få hjälpa en del av våra kunder både med att besvara eller eskalera inkommande frågor och ärenden, vilket ställer höga krav på professionalism och förmåga att uttrycka sig i text. Samtidigt kommer du också att få hjälpa dem ”offensivt” med skapande av inlägg, annonser, nyhetsbrev och blogginlägg utifrån deras contentplan (har du erfarenhet av att skapa sådana är det toppen). Till stöd har du hela byråns kompetens, med projektledare, kommunikationsstrateger, formgivare och utvecklare.

Viss tid kommer att läggas på plats hos kund i regionen (främst Falun), men merparten av dina dagar tillbringar du med 12 trevliga och kreativa kollegor i ljusa och fina lokaler centralt i Falun. Vi tillämpar flextid, friskvårdsbidrag och livsvårdstimme, och du får självklart alla arbetsredskap du behöver av oss.

På Panang är vi måna om att fortsätta ligga i framkant, så vi förväntar oss att du vill utvecklas i din roll genom att utbyta erfarenheter med kollegor och ta till dig av omvärldsbevakning kring ditt område. Utifrån att du också kommer att hjälpa flera av våra kunder med deras löpande kommunikation, är det bra om du snabbt kan ta till dig och förstå deras verksamhet och affär.

Sammanfattningsvis bör du alltså ha erfarenhet och kompetens inom flera (men inte alla) av följande områden:

  • – God förmåga att uttrycka dig i text
  • – Vana av kundkontakt i sociala medier
  • – Paid Social
  • – Community management
  • – Content creation
  • – Publicering i WordPress
  • – Nyhetsbrev
  • – Bildbehandling och -redigering
  • – Behandling och/eller publicering av rörligt
  • – Taktisk kommunikation (kommunikationsplaner, contentplaner etc.)

Det här är en speciell rekrytering och en ny roll för oss, så du kommer ha stor möjlighet att forma tjänsten utifrån kompetens, intresse och möjligheter. Det du inte kan, kompletterar dina kollegor med.

Du ansöker genom att maila cv, personligt brev och löneanspråk till info@panang.se. Tjänsten ska tillsättas snarast och intervjuer sker löpande, men vi väntar gärna in rätt person under uppsägningstid eller flytt. Frågor om tjänsten kan ställas till vår delägare Jonas på jonas@panang.se eller 023-70 55 51. Vi hörs!

Psst! Vi söker även en projektledare!