
Pulsfrukost hos Panang – Döden för datadrivet?
De senaste femton åren har dominerats av digital, datadriven marknadsföring. För många yngre marknadsförare så är det den enda värld man känner till. Cookies och analysverktyg har gjort det lätt att segmentera, profilera och sedan förfölja målgrupper över internet med säljdrivande budskap tills någon köpt.
Men GDPR, cookie-döden och ökad konkurrens har gjort det allt svårare att arbeta datadrivet. Samtidigt har ny forskning visat att många organisationer över tid har underinvesterat i sina varumärken så pass mycket att det har börjat hämma tillväxten.
Hur ska man balansera sin marknadsföring för att få bäst resultat? Är datadrivet på väg ut? Vilka kanaler kommer att fungera 2026? Det och mycket mer pratar vi om på vår kommande Pulsfrukost ”Döden för datadrivet?” den 3 december.
Passa på att boka en kostnadsfri plats redan nu, innan vi förföljer dig med remarketing tills du ger efter.
Den 3 december kl. 8.00 – Välkommen!
Kontoret öppnar kl. 8.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång föreläsningen 8.30.