lisa_startsida

Lisa – Projektledare på Panang

16 mars, 2017 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Lisa Staffas Vad gör en projektledare på Panang? Vi är de som ”håller ihop” alla våra projekt vi jobbar med. Vi tar hand om våra kunder och ser till att ge dem så bra service som möjligt, samtidigt som vi är länken till resten av gänget som är specialister inom sina respektive områden. Vi projektledare är sådana där som kan lite om mycket, typ.

Arkiverad i: Vi & våra kunder

Mats – Webbutvecklare på praktik hos Panang

1 mars, 2017 Av Patrik Björn  (0 st kommentarer)

Mats Wikmar Vad gör en praktikant inom webbutveckling på Panang? Jag är ute på min första praktikperiod via min utbildning som JavaScript-utvecklare inom frontend samt backend. Här på Panang är jag med i ett projekt vilket kommer genera en visuell slutprodukt till framtida kunder. Det innebär att en kravspecifikation ska översättas till kod så att kommunikationen fungerar när kunden senare besöker webbsidan. Utöver det så kommer jag även vara med så att ”framsidan” får ett…

Arkiverad i: Vi & våra kunder

ROI_small-245x165

Så mäter du ROI på sociala medier

21 februari, 2017 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Som kommunikationsbyrå så pratar vi gärna om vikten av närvaro på sociala medier. Vi brukar vara snabba på att rekommendera våra kunder att ge sig ut på den digitala arenan och vi hyllar Facebook som marknadsföringskanal i de allra flesta avseenden.

Arkiverad i: Tips & guider

Byrå_small

Därför ska du jobba på byrå

10 februari, 2017 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Att jobba på en byrå skiljer sig inte från att arbeta in-house när det handlar om att arbeta med kvalitet.  Du har fortfarande ett fokus på att förstå slutkunden, att kunna göra behovsanalyser, att målgruppsanpassa, trendspana och varumärkesanpassa all kommunikation. Skillnaden ligger kanske allra mest i variationen.

Arkiverad i: Vi & våra kunder

Uppdatera_small

5 tips på hur du håller dina sociala medier uppdaterade

7 februari, 2017 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Att skapa en Facebooksida, ett Twitterkonto eller ett Instagramkonto för sitt företag kan de flesta hantera idag. Samtliga sociala plattformar har användarvänliga gränssnitt som guidar en igenom processen. Men för många företagare stannar det ofta upp därefter, och kvar blir en sida som ligger och skvalpar där ute på nätet, intetsägande, tyst och passiv.

Arkiverad i: Tips & guider

Panangs Blogg

Undrar du, i likhet med tiotusentals (eller något sådant) andra, vad som händer här på vår kommunikationsbyrå i Falun? Fascineras du, liksom tusen och åter tusen (på ett ungefär) av vad vi gör, tycker och tänker om dagarna?


Då är Bloggen för dig. Här delar vi nämligen med oss av lite av det som händer på Panang, men vi stannar förstås inte där utan berättar också om hur det går för våra kunder, vad som sker i branschen och vart vi tror att den är på väg.


På det stora hela är det mest en plats för lite allt möjligt. Det gemensamma för varje text vi skriver är dock att vi älskar när ni läser, reagerar, kommenterar och diskuterar. Prata med oss. Vi lovar att svara.

  • Panang Kommunikation AB
  • /
  • Åsgatan 59,   791 70 Falun
  • /
  • info@panang.se
  • /
  • © 2017