socialfiltrering_thumb

Sociala spamfilter

30 augusti, 2016 Av Patrik Björn  (0 st kommentarer)

Sociala medier är i ständig förändring. Det spelar ingen roll om det är Facebook, Twitter, SnapChat eller Pinterest – de har alla ett och samma övergripande mål med sina produkter och tjänster. De vill tjäna användaren och upplevelsen av mediet. Allt annat är sekundärt. En utomjordiskt bra användarupplevelse är nyckeln. Därför skruvas sociala medier alltid i favör till användaren, och tar istället längre avstånd mot kommersiella intressen – förutsatt att det inte sker på deras…

Arkiverad i: Trendspaning

fem vanliga missar webbdesign

5 vanliga designmissar på din webbplats

26 augusti, 2016 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Att designa en webbplats involverar många olika steg som ska tänkas igenom, analyseras, struktureras och genomföras på ett bra sätt för att din hemsida ska väcka kundens intresse, erbjuda en lösning som matchar deras behov och lotsa dem mot ett medvetet köp. Att anlita en digital designer för att lösa detta enigma är därför att rekommendera i första hand.

Arkiverad i: Tips & guider

vi ska vara stolta

§ 10. Vi skall vara stolta

29 juli, 2016 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Vi har kommit till det sista inlägget i vår serie om Panangs budord som säger oss att vi skall vara stolta. Jag ska därför knyta ihop den här resan genom våra budord med att prata om varför vi valde att ens skriva om det här. För inget budord kan beskriva det bättre än budordet om stolthet. Det handlar om stoltheten i att få berätta för andra om vårt arbete och om Panang. Att älska sitt…

Arkiverad i: Vi & våra kunder

Panang Kommunikation - Vi ska svettas.

§ 9. Vi skall svettas

22 juli, 2016 Av Joakim Feldt  (0 st kommentarer)

Nu har vi kommit fram till det näst sista av våra tio budord, som handlar om att vi ska svettas. Nästa vecka är det dags för final, och vi hoppas att vi genom vår genomgång av Panangs värdegrund har gett insikter om varför vi är som vi är – en kommunikationsbyrå som, faktiskt, skiljer sig från mängden och sticker ut. Panang Kommunikation är Dalarnas största kommunikationsbyrå, och det inte minst på grund av våra tio…

Arkiverad i: Vi & våra kunder

ha roligt

§ 8. Vi skall ha roligt

15 juli, 2016 Av Michaela Wallin  (0 st kommentarer)

Vi har nått budord nummer åtta i vår serie om Panangs budord. Slutet på en lång resa genom våra tio budord närmar sig. Vi har under de senaste åtta veckorna släppt ett blogginlägg varje fredag, där vi fördjupat oss i våra budord. Har vi lyckats inspirera någon längst vägen? Låt oss veta! Värdegrunden hos oss på Panang är närmast att betrakta på samma sätt som bibeln för en kristen. Vi vågar påstå att det är…

Arkiverad i: Allmänt, Vi & våra kunder

Panangs Blogg

Undrar du, i likhet med tiotusentals (eller något sådant) andra, vad som händer här på vår kommunikationsbyrå i Falun? Fascineras du, liksom tusen och åter tusen (på ett ungefär) av vad vi gör, tycker och tänker om dagarna?


Då är Bloggen för dig. Här delar vi nämligen med oss av lite av det som händer på Panang, men vi stannar förstås inte där utan berättar också om hur det går för våra kunder, vad som sker i branschen och vart vi tror att den är på väg.


På det stora hela är det mest en plats för lite allt möjligt. Det gemensamma för varje text vi skriver är dock att vi älskar när ni läser, reagerar, kommenterar och diskuterar. Prata med oss. Vi lovar att svara.

  • Panang Kommunikation AB
  • /
  • Åsgatan 59,   791 70 Falun
  • /
  • info@panang.se
  • /
  • © 2016