
Pulsfrukost hos Panang – Marknadsföring i lågkonjunktur
Just nu står många företag och marknadsförare inför samma utmaning: lägre budget men högre press. Hur ska man prioritera när marknadsbudgeten krymper under lågkonjunkturen – samtidigt som förväntningarna på resultat består, eller till och med ökar?
Under 45 minuter ger vår digitala strateg och delägare Jonas Grenfeldt dig nya perspektiv på marknadsföring i lågkonjunktur. Han visar hur du kan tänka, vad du bör satsa på och vad du faktiskt kan välja bort. En gammal sanning är till exempel att man ska gasa i lågkonjunktur, men stämmer det verkligen?
Du går härifrån med nya insikter, argument, prioriteringar och en bättre balans mellan att skapa effekt här och nu och att bygga för framtiden – perfekt inför höstens budgetarbete!
Välkommen på Pulsfrukost hos Panang!
Den 8 oktober kl. 8.00 – Välkommen!
Kontoret öppnar kl. 8.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång föreläsningen 8.30.
Först till kvarn!