Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Marknadsföring i lågkonjunktur

04 augusti 2025
Sara Andersson

Just nu står många företag och marknadsförare inför samma utmaning: lägre budget men högre press. Hur ska man prioritera när marknadsbudgeten krymper under lågkonjunkturen – samtidigt som förväntningarna på resultat består, eller till och med ökar?

Under 45 minuter ger vår digitala strateg och delägare Jonas Grenfeldt dig nya perspektiv på marknadsföring i lågkonjunktur. Han visar hur du kan tänka, vad du bör satsa på och vad du faktiskt kan välja bort. En gammal sanning är till exempel att man ska gasa i lågkonjunktur, men stämmer det verkligen?

Du går härifrån med nya insikter, argument, prioriteringar och en bättre balans mellan att skapa effekt här och nu och att bygga för framtiden – perfekt inför höstens budgetarbete!

Välkommen på Pulsfrukost hos Panang!

Den 8 oktober kl. 8.00 – Välkommen! 

Kontoret öppnar kl. 8.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång föreläsningen 8.30.

Först till kvarn!

Senaste blogginläggen

02 okt

Pulsfrukost hos Panang – Döden för datadrivet?

De senaste femton åren har dominerats av digital, datadriven marknadsföring. För många yngre marknadsförare så är det den enda vä...

Läs mer
29 sep

Svenskarna och internet 2025

Svenskarna och internet 2025 är äntligen här! Vi som jobbar med kommunikation ser det som en av årets riktiga höjdpunkter. Med si...

Läs mer
19 aug

SEO för sociala medier – en komplett guide

Grunden i all sökmotoroptimering är att förstå vilka ord och fraser din målgrupp faktiskt använder när de letar efter det du erbj...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!