Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Svenskarna och internet

28 september 2023
panang

Vilka digitala kanaler ska du satsa på i din marknadsföring? Är Facebook helt ute, finns du inte om du inte finns på Tiktok och vilka målgrupper missar vi om vi bara gör digital marknadsföring? 

Varje år gör Internetstiftelsen den stora undersökningen Svenskarna och internet som undersöker svenskarnas nätvanor. Vilka kanaler används av vem, vilka har vuxit sedan förra rapporten och vilka har minskat? Hur är svenskarnas inställning till AI?

Rapporten ger svar att luta dig mot när du sätter din sociala medier-strategi eller lägger din kommunikationsplan.

Vår strateg Hanna Flink har djupdykt i årets rapport och delar med sig av en sammanfattning och analys. Kom och få koll på statistiken! Välkommen till vårt kontor, vi bjuder på frukostmacka.

11 oktober kl. 08.30anmäl dig senast 9 oktober

Kontoret öppnar kl. 08.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång kl. 08.30.

Panangs sammanfattning av Svenskarna och internet 2022

Så här lät det förra året när Hanna drog en kort summering av Svenskarna och internet 2022.

Senaste blogginläggen

02 okt

Pulsfrukost hos Panang – Döden för datadrivet?

De senaste femton åren har dominerats av digital, datadriven marknadsföring. För många yngre marknadsförare så är det den enda vä...

Läs mer
29 sep

Svenskarna och internet 2025

Svenskarna och internet 2025 är äntligen här! Vi som jobbar med kommunikation ser det som en av årets riktiga höjdpunkter. Med si...

Läs mer
19 aug

SEO för sociala medier – en komplett guide

Grunden i all sökmotoroptimering är att förstå vilka ord och fraser din målgrupp faktiskt använder när de letar efter det du erbj...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!