Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Svenskarna och internet

28 september 2023
panang

Vilka digitala kanaler ska du satsa på i din marknadsföring? Är Facebook helt ute, finns du inte om du inte finns på Tiktok och vilka målgrupper missar vi om vi bara gör digital marknadsföring? 

Varje år gör Internetstiftelsen den stora undersökningen Svenskarna och internet som undersöker svenskarnas nätvanor. Vilka kanaler används av vem, vilka har vuxit sedan förra rapporten och vilka har minskat? Hur är svenskarnas inställning till AI?

Rapporten ger svar att luta dig mot när du sätter din sociala medier-strategi eller lägger din kommunikationsplan.

Vår strateg Hanna Flink har djupdykt i årets rapport och delar med sig av en sammanfattning och analys. Kom och få koll på statistiken! Välkommen till vårt kontor, vi bjuder på frukostmacka.

11 oktober kl. 08.30anmäl dig senast 9 oktober

Kontoret öppnar kl. 08.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång kl. 08.30.

Panangs sammanfattning av Svenskarna och internet 2022

Så här lät det förra året när Hanna drog en kort summering av Svenskarna och internet 2022.

Senaste blogginläggen

30 sep

Svenskarna och internet 2024 – Sociala medier

Svenskarna och internet 2024 har äntligen släppts! Vi som jobbar med kommunikation ser det som en riktig höjdpunkt varje år. Med...

Läs mer
27 sep

Tips! Det här ska du ha koll på inför 2025

Det har aldrig gått snabbare än nu, det kommer aldrig att gå långsammare än nu. En sliten klyscha förvisso, men inte desto mindre...

Läs mer
13 sep

Instagram Stories – Allt du behöver veta

Instagram Stories är ett kraftfullt verktyg för att skapa direktkontakt med din publik – och det bästa? Det behöver inte vara per...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!