Pulsfrukost hos Panang – Svenskarna och internet
Vilka digitala kanaler ska du satsa på i din marknadsföring? Är Facebook helt ute, finns du inte om du inte finns på Tiktok och vilka målgrupper missar vi om vi bara gör digital marknadsföring?
Varje år gör Internetstiftelsen den stora undersökningen Svenskarna och internet som undersöker svenskarnas nätvanor. Vilka kanaler används av vem, vilka har vuxit sedan förra rapporten och vilka har minskat? Hur är svenskarnas inställning till AI?
Rapporten ger svar att luta dig mot när du sätter din sociala medier-strategi eller lägger din kommunikationsplan.
Vår strateg Hanna Flink har djupdykt i årets rapport och delar med sig av en sammanfattning och analys. Kom och få koll på statistiken! Välkommen till vårt kontor, vi bjuder på frukostmacka.
11 oktober kl. 08.30 – anmäl dig senast 9 oktober
Kontoret öppnar kl. 08.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång kl. 08.30.