Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Svenskarna och internet

28 september 2023
panang

Vilka digitala kanaler ska du satsa på i din marknadsföring? Är Facebook helt ute, finns du inte om du inte finns på Tiktok och vilka målgrupper missar vi om vi bara gör digital marknadsföring? 

Varje år gör Internetstiftelsen den stora undersökningen Svenskarna och internet som undersöker svenskarnas nätvanor. Vilka kanaler används av vem, vilka har vuxit sedan förra rapporten och vilka har minskat? Hur är svenskarnas inställning till AI?

Rapporten ger svar att luta dig mot när du sätter din sociala medier-strategi eller lägger din kommunikationsplan.

Vår strateg Hanna Flink har djupdykt i årets rapport och delar med sig av en sammanfattning och analys. Kom och få koll på statistiken! Välkommen till vårt kontor, vi bjuder på frukostmacka.

11 oktober kl. 08.30anmäl dig senast 9 oktober

Kontoret öppnar kl. 08.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång kl. 08.30.

Panangs sammanfattning av Svenskarna och internet 2022

Så här lät det förra året när Hanna drog en kort summering av Svenskarna och internet 2022.

Senaste blogginläggen

12 feb

Trender inom marknadsföring 2024

2024 kommer med största sannolikhet bli ett spännande år. Nya teknologier, förändrade konsumentbeteenden och en ökad medvetenhet...

Läs mer
02 feb

GDPR, GA4, GTM och Consent Mode V2

Visst är det en härlig rubrik för ett blogginlägg? Den liksom lockar till läsning och drar en in i regelefterlevnadens värld. Man...

Läs mer
13 dec

Pulsfrukost hos Panang – Sökrevolutionen SGE

2024 lanserar Google det som kallas SGE, Search Generativ Experience. Med SGE ritas kartan om för både sökmotoroptimering och dig...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!