Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Svenskarna och internet

28 september 2023
panang

Vilka digitala kanaler ska du satsa på i din marknadsföring? Är Facebook helt ute, finns du inte om du inte finns på Tiktok och vilka målgrupper missar vi om vi bara gör digital marknadsföring? 

Varje år gör Internetstiftelsen den stora undersökningen Svenskarna och internet som undersöker svenskarnas nätvanor. Vilka kanaler används av vem, vilka har vuxit sedan förra rapporten och vilka har minskat? Hur är svenskarnas inställning till AI?

Rapporten ger svar att luta dig mot när du sätter din sociala medier-strategi eller lägger din kommunikationsplan.

Vår strateg Hanna Flink har djupdykt i årets rapport och delar med sig av en sammanfattning och analys. Kom och få koll på statistiken! Välkommen till vårt kontor, vi bjuder på frukostmacka.

11 oktober kl. 08.30anmäl dig senast 9 oktober

Kontoret öppnar kl. 08.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång kl. 08.30.

Panangs sammanfattning av Svenskarna och internet 2022

Så här lät det förra året när Hanna drog en kort summering av Svenskarna och internet 2022.

Senaste blogginläggen

17 apr

Därför tjänar ditt företag på en tydlig tonalitet

Ert varumärkes unika röst är nyckeln till en bra dialog med er målgrupp. Det handlar inte bara om vad ni säger, utan om hur ni sä...

Läs mer
07 apr

Ska ni göra en omprofilering? Tre frågor ni måste ställa innan ni genomför en rebrandning

Att uppdatera sitt varumärke – att göra en rebranding eller omprofilering – kan vara en viktig och nödvändig investering. Men det...

Läs mer
03 apr

Pulsfrukost hos Panang – Tillgänglighet och GDPR

Vi vet, att prata om tillgänglighetslagstiftning och GDPR låter inte så upphetsande. Men förutom att det är en juridisk och ekono...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!