Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Sociala medier för B2B

13 mars 2024
panang

Vad borde vi göra på LinkedIn? Vad gör Marknad och vad gör Sälj? Hur kan företag med långa köpprocesser använda sociala medier för att bygga varumärke?

Den här gången djupdyker vi i sociala medier för Business to business. Vi resonerar kring hur ni kan lägga upp er LinkedIn-strategi, hur marknadsavdelningen kan stötta säljavdelningen och hur ni kommer igång med det som kallas social selling

Vår kommunikationsstrateg Hanna Flink och vår sociala medier-specialist Sara Andersson ger dig inblick i plattformar, målgrupper, innehåll och annonsering. Få nya perspektiv och tankar kring hur ni kan jobba med era sociala kanaler. 

Den 14 maj kl. 8.00 – Välkommen! 

Kontoret öppnar kl. 8.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång föreläsningen 8.30.

Först till kvarn!

Senaste blogginläggen

13 jun

Ad spend kontra byråarvode – hur ska man tänka?

När du anlitar en reklambyrå eller kommunikationsbyrå för att ta hand om din digitala annonsering stöter du snabbt på två begrepp...

Läs mer
19 maj

Employer branding – så kan marknadsföring stärka arbetsgivarvarumärket

Att rekrytera rätt personer har blivit en av de största utmaningarna för företag idag. En under­sökning från Svenskt Näringsliv v...

Läs mer
13 maj

Vibe marketing – sammanfattat

Det är kanske tio år sedan gjorde jag en spaning: att i en värld där Google vet det mesta om våra surfvanor – vad vi söker...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!