Fortsätt till huvudinnehållet

Pulsfrukost hos Panang – Sociala medier för B2B

13 mars 2024
panang

Vad borde vi göra på LinkedIn? Vad gör Marknad och vad gör Sälj? Hur kan företag med långa köpprocesser använda sociala medier för att bygga varumärke?

Den här gången djupdyker vi i sociala medier för Business to business. Vi resonerar kring hur ni kan lägga upp er LinkedIn-strategi, hur marknadsavdelningen kan stötta säljavdelningen och hur ni kommer igång med det som kallas social selling

Vår kommunikationsstrateg Hanna Flink och vår sociala medier-specialist Sara Andersson ger dig inblick i plattformar, målgrupper, innehåll och annonsering. Få nya perspektiv och tankar kring hur ni kan jobba med era sociala kanaler. 

Den 9 april kl. 8.00 – Välkommen! 

Kontoret öppnar kl. 8.00, kom och ta din frukostmacka och kaffe. Vi kör igång föreläsningen 8.30.

Först till kvarn!

Senaste blogginläggen

10 apr

Google Universal Analytics stängs ner 1 juli

1 juli 2023 slutade Universal Analytics, den förra versionen av Googles omåttligt populära statistik- och analysplattform, att be...

Läs mer
07 mar

Showreel 2023

Det senaste året har varit spännande för oss på Panang Kommunikation, fyllt av kreativa utmaningar och framgångsrika projekt. Vår...

Läs mer
29 feb

Influencer marketing – det vill du veta

Om du vill förstärka din digitala närvaro och varumärkeskännedom, då är influencer marketing något för dig! Influencer marketing...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!