Fortsätt till huvudinnehållet

En resa genom Panangs tio budord

25 maj 2016
panang

Här på Panang genomsyras allt vi gör av tio budord som vi har tagit fram tillsammans. Dessa tio budord är den bas vi grundar våra beslut ifrån, den källa i vilken vi hämtar inspirationen ur – och det regelverk som vi bollar våra värderingar mot, i de fall vi tvekar.

Budorden är också den enda arbetsbeskrivning vi lär nyanställda att arbeta utifrån.
De säger nästan allt om oss.

vagvisare 610 bred

Hur gör budorden oss till en bättre partner för dig?

Vi tror att transparens i relationer är en absolut nödvändighet i ett samarbete som berör något så stort och viktigt som kommunikation. Man arbetar tätt intill varandra med samma mål och vision. Som kund lämnar du något i våra händer, som du litar på att vi ska förvalta väl. Det handlar om tillit och förväntningar. Det handlar om att vi måste förstå varje kunds behov och att alltid, alltid, alltid leverera det bästa.
Vi förlitar oss inte på tur.

Men, hur ska du kunna lita på att vi lever(erar) som vi lär?
Vi tror att en bra början är att låta dig lära känna oss, på riktigt. Förstå vilka vi är. Vad vi drivs av.

Vi bjuder därför in dig i vår värld och tar det från början.

– Hej, vi är Panang. Vem är du?

Vägen till vår framgång ligger i budorden

I tio blogginlägg kommer vi att ta dig genom våra tio budord, ett inlägg i veckan.

En resa som kommer att ge dig större förståelse för vilka vi är, varför vi så snabbt har blivit en av Dalarnas största kommunikationsbyråer, och varför våra kunder väljer att stanna hos oss.

Panangs tio budord, den korta versionen.

1. Vi skall icke ljuga
2. Vi skall icke baktala
3. Vi skall hylla
4. Vi skall vara snälla
5. Vi skall stå upp
6. Vi skall bry oss
7. Vi skall utvecklas
8. Vi skall ha roligt
9. Vi skall svettas
10. Vi skall vara stolta

Första inlägget kommer nu på fredag den 27 Maj, Save the date.

Senaste blogginläggen

12 feb

Trender inom marknadsföring 2024

2024 kommer med största sannolikhet bli ett spännande år. Nya teknologier, förändrade konsumentbeteenden och en ökad medvetenhet...

Läs mer
02 feb

GDPR, GA4, GTM och Consent Mode V2

Visst är det en härlig rubrik för ett blogginlägg? Den liksom lockar till läsning och drar en in i regelefterlevnadens värld. Man...

Läs mer
13 dec

Pulsfrukost hos Panang – Sökrevolutionen SGE

2024 lanserar Google det som kallas SGE, Search Generativ Experience. Med SGE ritas kartan om för både sökmotoroptimering och dig...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!