Fortsätt till huvudinnehållet

Framtiden för SEO

25 november 2014
panang

Google är ett av världens största företag och vare sig man vill eller inte så måste man som företag, oavsett om man är en kommunikationsbyrå eller bilverkstad, förhålla sig till att en stor del av ens digitala närvaro utgörs av Googles ekosystem. Google är för de allra flesta företag en viktig trafikkälla, inte minst för att kunderna ofta befinner sig långt ner i köpprocessen när de sökt sig fram till er webbplats (försäljningsdrivande, snarare än varumärkesbyggande).

Christian Rudolf är en av Sveriges vassaste konsulter när det kommer till SEO (vi vet, för vi har arbetat med och för honom). Han arbetar uteslutande med stora företag, men kunskapen han delar med sig av är viktig att känna till för alla som på något sätt har sökmotoroptimering som en del av sin marknadsmix. Christians företag heter Topdog, vi delar gärna med oss av bra kunskap även när den inte kommer från oss, och nedan ser du en föreläsning som han höll på Webbdagarna i Göteborg. Väl investerade 30 minuter.

Senaste blogginläggen

17 apr

Därför tjänar ditt företag på en tydlig tonalitet

Ert varumärkes unika röst är nyckeln till en bra dialog med er målgrupp. Det handlar inte bara om vad ni säger, utan om hur ni sä...

Läs mer
07 apr

Ska ni göra en omprofilering? Tre frågor ni måste ställa innan ni genomför en rebrandning

Att uppdatera sitt varumärke – att göra en rebranding eller omprofilering – kan vara en viktig och nödvändig investering. Men det...

Läs mer
03 apr

Pulsfrukost hos Panang – Tillgänglighet och GDPR

Vi vet, att prata om tillgänglighetslagstiftning och GDPR låter inte så upphetsande. Men förutom att det är en juridisk och ekono...

Läs mer
Se fler blogginlägg

Vad vill du lära dig mer om?

Den digitala verkligheten bjuder ständigt på nytt som utmanar och utvecklar både oss och ditt företag. Låt oss ta en fika och prata kommunikation!